Iggy Pop reklamuje polskie piwo. Zobacz spot firmy Palikota i Wojewódzkiego [WIDEO]

Iggy Pop pije polskie piwo. I to o smaku marakui! Słynny amerykański muzyk wziął udział w kampanii reklamowej #NieWstydźSię, której celem jest promocja nowego piwa Browaru Tenczynek.
Browar Tenczynek: Iggy Pop reklamuje polskie piwo
Od 11 marca w mediach społecznościowych można śledzić nową kampanię Browaru Tenczynek. W ramach akcji oznaczonej #NieWstydźSię udostępniano spoty przedstawiające nieszablonowe osoby i ich pasje, zapowiadając, że zwieńczeniem całości będzie reklama z bardzo charakterystycznym muzykiem i piwem Tenczynek Marakuja w rolach głównych. Wczoraj Janusz Palikot, właściciel browaru, który wraz z Kubą Wojewódzkim i Tomaszem Czechowskim prowadzi firmę odpowiedzialną za kreację tej marki, zdradził, że tym tajemniczym muzykiem jest Iggy Pop.
Zgodnie z zapowiedzią Palikota, od dziś podziwiać możemy twórcę "The Passenger", który w rytm swojego największego przeboju popija polskie piwo... i nie tylko.
Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki sprzedają razem piwo
Powyższa kampania jest efektem współpracy Janusza Palikota, Kuby Wojewódzkiego oraz Tomasza Czechowskiego, którzy w ubiegłym roku założyli spółkę Przyjazne Państwo zajmującą się sprzedażą napojów alkoholowych i bezalkoholowych z zawartością frakcji olejów uzyskanych z konopi. Dotychczas ich flagowym produktem było piwo Buh, w którego promocji poza Palikotem i Wojewódzkim wzięła udział Katarzyna Warnke.
Po takiej reklamie z pewnością się to zmieni. Skoro nawet Iggy Pop nie wstydzi się pić piwa o smaku marakui, z pewnością wielu miłośników rocka (i nie tylko) zdecyduje się dać mu szansę...
Oceń artykuł